BLOGGTRÄFF MED NELLIE:D

Kanske ska till skåne på bloggträff med Nellie Berntsson, kolla gärna in där och boka biljeten på Ticnet.se. Kostar 395 kr tror jag!! Skulle vara kul att träffa er där:D Ska bli jätte kul:D Ska snart ut och rida en lång tur med mammsen. Få se hur det går. Älskar att våren är här, ÄNTLIGEN!!!!! Jag tänckte berätta att jag ska ut och tävla i sommar med Pepsi lite överalt. Men furst ska hennes stor mage bort och hon ska få en bra kondition. Alla ni betyder jätte mycket för mig och ni stöttar mig när jag har det jobbigt:) Skulle ni vilja hjälpa mig att bli känd i världen?? Skulle bli så glad och tacksam för det:P Ska till Gina tricot och köpa nya byxer o tröjor till mig:P Jippi!!!!!
Ful bild :P
Ja bjuder på dom två bilderna:D Puss:) // Moa

Kommentarer
Postat av: ida

Ska du dit????????????????????? :O

2012-04-06 @ 19:54:00
URL: http://hoppfreaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0