Här kommer svaren på frågestunden!!

Evelinas fråga: Vart har du Reini nu? = Jag har henne ute i Lunger nu:)
Ebbas frågor: Hur länge har du ridit? = Jag har ridit sen jag var jätte liten men började rida själv vid 2 års ålder:) Hur många hästar har du? =  Jag har två st:)
Emma: Dressyr/hoppning? = Jag hoppar mest men dressyr går bra det också:) Skäck/skimmel? = Båda är fina men jag älskar skimmlar:) Nellieberntsson.se/Gennes.se? = Nellieberntsson så klart:) Hur länge har du ridit? = Som jag skrev på föra frågan:)
Nellies frågor: Ska du göra något speciellt på sommarlovet? = Ja jag ska på ridläger med Ida Bolander:) Va är den bästa platsen på jorden om du får bestämma? Det är nog hemma tror jag:) Om jag hadde ett föl i stallet utan namn. Va skulle du döpa det till om du fick det? = Jag tror att jag skulle döpa det till Berntsson, HIHI:) Om du hittade en hundralapp på gatan... va skulle du köpa för den? = Jag skulle köpa en ny tröja på Gina Tricot:)
Wilmas frågor: Vad tycker du om våran blogg? = Jag tycker att den är jätte fin:) Vad är det bästa med Pepsi? Det är att hon bara är bäst<3
Ja det var vell alla frågor ni får säga till om jag har missat någon!! Älskar er<3  // Moa

Kommentarer
Postat av: becka

Vinnarna e uppe på bloggen , kolla om det blev DU! :)

2012-04-06 @ 23:05:08
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: Sophie

Mina frågor..?

2012-04-09 @ 12:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0